קנביס רפואי בעיר הגדולה חלק ד' – רק לא מיגרנה!!!

banner
banner

בתסמונת פיברומיאלגיה יש כל מיני כאבים כמו שכבר הסברתי, בגלל שיש שיבוש במנגנון ויסות הכאב במוח, יש כאבים סתם ! לפעמים הם מפחידים אבל בתסמונת הזאת הם לרוב סתם.., סתם כאבים …!
האזעקה של הכאב שבדרך כלל מתריע שמשהו לא בסדר, מקולקלת אצל מי שסובל מהתסמונת ואז יש ,"אזעקת שווא"…כלומר יש כאבים אבל הם לא בגלל שיש איזו שהיא בעיה, הם סתם…ולפעמים זה מלחיץ כי אי אפשר לדעת אם יש בעיה או שזה סתם כאבים למשל כאבים בחזה כמו לפני התקף לב אופייניים לתסמונת (כבר פעמיים עשו לי בגללם א.ק.ג שהיה תקין…) בסוף מתרגלים לכאבים המתעתעים הללו ולומדים לחיות איתם …

 

לרוב (אם לא נוטלים תרופות), קמים בבוקר עם קשיון שרירים בשכמות ובצוואר שמשתחרר במשך היום, ברוב הכאבים יש הטבה לאחר התעמלות מתונה כמו הליכה של 45 דקות, מתיחות עדינות אבל מאז שאני מעשנת קנביס רפואי שכחתי מכל הכאבים האלו שהם כאבי שרירים כמו בשפעת וגם לרוב אני קמה משוחררת לגמרי ולא תפוסה, רק נשארה מלחמה אחת קשה, כואבת ומתישה ביותר… במיגרנה….!!!

 
מוזר… אבל מה שגיליתי זה שכשאני אוכלת פירות וירקות, שקדים, אגוזים ועוד רשימה ארוכה של מזון שמכיל הרבה ויטמינים בערב, השינה שלי נפגעת ואני קמה עם כאבים בחצי גוף שזה הכאבים שקשורים לפיברו' שלי ומיגרנה נוראית שלא עוברת כל היום… שמתי לב שההשפעה של הקנביס בעישון מושפעת מאוד ממה שאני אוכלת שלא כמו כדורים רגילים שבולעים. למשל אם אכלתי פרי ביום ההשפעה פוחתת וזה יכול לגרום לכאבים ולחרדות ולפעמים לא בא לי לקח עוד שאיפה כי אז זה אומר להיות ב"בועה " לעוד שעתיים בלי יכולת לנהוג אז קורה שאני מוותרת על פירות…

מבין כל הכאבים שיש לי מיגרנה זה הכאב הכי גרוע, מפחיד ומגעיל, היא גורמת לחוסר תפקוד מוחלט, השבתה כללית ולפעמים התקף נמשך מספר ימים ( לדוגמא בעקבות אנמיה שמשנית למחזור חודשי).

זה מלווה בבחילה ורצון להקיא, רגישות לרעש ואור וזה כמו פטיש בצד של הראש, אצלי זה מופיע גם עם חרדות שזה אומר הרגשה שתכף אני מתעלפת.. וכשהכאב ממש חזק זה ניהיה מאוד מפחיד, זו הרגשה של חוסר אונים, חוסר שליטה ומחשבה שתכף אני מגיע לחדר מיון מרוב שהכאב חזק….ואז כל מה שאני עושה זה לשכב בחושך בשקט במיטה ולהתפלל שהכאב יעבור וככה יכול לעבור יום שלם במלחמה מתישה …

 
ואז… בין כל הנסיונות שעשיתי…. גיליתי שהקלונקס הכדור הורוד והחמוד שהיה הכי ידידותי לפיברומיאלגיה מאלו שקבלתי עד היום, בולם את המיגרנה בשילוב עם הקנביס, ממש נס רפואי! הקנביס מעביר את הבחילות ואת הכאב באופן זמני ואז אפשר לאכול משהו וביחד עם הקלונקס זה שילוב מנצח למיגרנה !!!

 
בביטוח לאומי קיבלתי אחוז נכות נמוך ביותר על הפיברומיאלגיה, לא משהו שמזכה בקיצבה למרות שלא יכולתי כבר שנתיים לחזור לעבודה שלי שבה אני מקצועית…

כן, חשוב שכולם ידעו, במדינת ישראל 2011 לא מכירים בחולי תסמונת פיברומיאלגיה (תסמונת שיכולה לגרום לחוסר תפקוד מוחלט ואובדן מלא של כושר עבודה), כנראה מרוב שיש תחמנים ומתחזים וקשה להוכיח את המחלה הזו אז היא לא נחשבת ברשימת המחלות הקשות בביטוח לאומי (כרגע העניין בטיפול של עו"ד של העמותה של חולי הפיברו' ונמצא בהליך משפטי).
"הפירגון והעזרה" לחולים ממשיכים בכך שגם הורידו את ההתוויה לקנביס רפואי לפני יותר מחצי שנה ולא מאשרים יותר לחולים חדשים עם פיברו' טיפול בקנביס רפואי, שוב מהסיבה שקשה לאבחן ולהוכיח את המחלה ולא רואים אותה בבדיקות מעבדה וכנראה שפוחדים ממתחזים שיוציאו רשיון לקנביס בשביל הסבבה…

ככה שנראה שבמדינת ישראל 2011 התסמונת הזו עדיין נחשבת לדמיונית והחולים למתחזים במחלה דמיונית שגרמה להם לחוסר תפקוד וחוסר יכולת לעבוד… למרות שבמדינות מתקדמות ונאורות בעולם, מכירים בתסמונת כמחלה שפוגעת בתפקוד ואף מאשרים וממליצים על טיפול בקנביס רפואי בחולים אלו שרגישים במיוחד לתרופות וכימיקלים.

ככה זה בארץ… נראה שלאף אחד לא אכפת אם בנאדם נפל קשה במחלה שלו ולא יכול לחזור לעבודה שהייתה לו, שבשבילה למד הרבה שנים ושכל התרופות לא משפיעות עליו,
אם קשה אז קשה… ומה שלא הורג, מחשל!!!
עשיתם צבא…??? אז תתמודדו גם עם זה….
ואבא תודה ענקית על התמיכה כי אחרת הייתי גרה היום ברחוב…
****
חדר ההמתנה היה מלא באנשים כרגיל…, ישבתי בשקט בסבלנות וחיכיתי לתורי.

בשנה שעברה כשהתחלתי את הטיפול בקנביס הרפואי כמעט חטפתי התקף חרדה כשהמתנתי בקליניקה של הראומטולוג שלי ד"ר לב-טוב בקשתי אז מהמזכירה שלו שתבקש ממנו שיקבל אותי דחוף כי אני תכף חוטפת התקף חרדה, והוא באמת קיבל אותי לפני הזמן ולא נתן לי ל"התייבש" בחוץ עם כל האנשים ולחכות לתורי, הוא ממש הבין את המצב שלי.

אבל עכשיו הייתי חזקה יותר כבר הייתי מטופלת שנה וחצי בקנביס הרפואי, הלכתי לעשרה מפגשים בהיפנוזה וגם המשכתי את הפגישות עם סיגל הפסיכולוגית שלי במרפאת החרדה. עבדתי על הרפיה ונשימות מרגיעות וחשיפה הדרגתית לפעולות שעשיתי בעבר.
עכשיו היו לי יותר כלים לשלוט בחרדה ובאובדן שליטה על הגוף שבא בגלל הפיברו' שזה התקפים של כאבים ותשישות.

התור שלי הגיע נכנסתי, ד"ר לב-טוב חייך אלי חיוך רחב " הקנביס עשה אותך בנאדם, אה? … אין בכלל להשוות לאיך שהיית לפני שנה וחצי כשבאת לבקש את ההמלצה" וחיכה אותי כפי שהייתי בעיניו אז בקול ובישיבה דיכאוניים.

"זה נכון ד"ר אבל עדיין, לא חזרתי לתפקוד שהיה לי קודם, לא חזרתי לעבודה שלי אבל כבר התחלתי ללכת לראיונות עבודה, יש לי לפעמים מיגרנות קשות הן באות כשאני אוכלת אוכל ש"מתנגש" עם הקנביס לפני השינה למשל ירקות אם אני משלבת עם קלונקס אני מתעוררת בבוקר בלי מיגרנה".

"אני ממליץ לך להוסיף קלונקס כל יום בשביל הכאבים" אמר ד"ר לב-טוב שמתמצא בפיברומיאלגיה ומטפל בחולי פיברו' רבים.
"בשביל הכאבים של הפיברו' אני חושב שצריך כל יום, חצי קלונקס לפני השינה"
"איזה תרופות משלבים החולים האחרים של הפיברו' עם הקנביס הרפואי?" שאלתי
"זה מאוד אינדבידואלי יש כאלה שממשיכים עם התרופות שהיו להם קודם כמו סרוקסט ויש גם כאלה שמוסיפים קלונקס כל אחד מה שמתאים לו.

לך מתאים הקלונקס, אני מאמין בקנביס הרפואי כתרופה לפיברומיאלגיה וראיתי כבר שיפור עצום אצל המטופלים שלי בזכות הקנביס, התרופות מרשם הרגילות שנותנים היום לחולי הפיברומיאלגיה לא מספיק חזקות בשבילם".

הוא נתן לי שני מרשמים לקלונקס במינון הכי נמוך שיש. "תוסיפי חצי כדור לפני השינה"
"אני לא אתמכר לזה ד"ר?" שאלתי בחשש.

"לא, את לא טיפוס שמתמכר…" ענה ד"ר לב-טוב וחייך.
"מה החליטו ביטוח לאומי?" שאל
"לא, הם לא הכירו בי וכל המכתבים לא עזרו" עניתי
"תראי לי את הסיכום של הועדה" אמר ד"ר לב-טוב
הראתי לו את סיכום הועדה,
"נו באמת…. בדיחה גרועה לתת 10% נכות על הפיברו' שלך" אמר
"לצערי זה המצב של חולי הפיברו' בביטוח לאומי, בכל עיר מחליטים אחרת" אמר ולא הוסיף…

****
ליאת בני אמרה לי שאם אני אוכלת מהדברים שסותרים שזו רשימה גדולה אז שאני אקח שאיפה מהג'וינט כבר שעתיים לפני השינה," לחלק את המנות" ככה היא קראה לזה.

( לקחת הרבה בבת אחת זה מסוכן בשבילי, זה חזק מידי ויכול לגרום להגברת חרדה…).
איתן הפסיכיאטר שלי אמר "תיעזרי בקלונקס לפי הצורך".

ממה שבדקתי עכשיו, אם לא אכלתי מהאוכל ש"מתנגש" אז אני יכולה לישון רק עם קנביס אבל אם עשיתי טעות (שזה ממש קל כי הרשימה של המזון ה"מתנגש" היא גדולה) רק הקלונקס יציל אותי מהתקפת הכאבים והמיגרנה שאיתה אתעורר בבוקר…וזו משימה קשה לא לאכול הרבה דברים משעה שש בערב ומרוב ההקפדה על הדיאטה החדשה כבר ירדתי במשקל… כך שלפעמים אני מעדיפה כבר להוסיף את חצי הקלונקס ולא להסתכן במלחמה מתישה במיגרנה למחרת כי כשהיא כבר שם…אז היא שם…נוכחת במלוא עוצמתה וכיעורה…

והעישון של הקנביס לבד לרוב מעצים לי את הכאבים ולא מעביר אותם ואז אני מבלה את היום במלחמה במיגרנה עם רבעים של קלונקס שבולמים אותה ולא נותנים לה להתעצם.

מה שמצויין בקנביס שבמיגרנה יש בחילה וכשלוקחים שאיפה הבחילה עוברת ואז מוסיפים קלונקס ואפשר לאכול ובסוף הסיוט עובר..
שמתי לב שגם העישון פחות מושפע מהאוכל שאני אוכלת במשך היום אם לקחתי בלילה קלונקס,יש פחות התקפות כאבים מהאוכל שאני אוכלת במהלך היום.

בזמן האחרון אני כבר לא נלחמת במיגרנה כל היום אם אני קמה איתה אני לוקחת את החצי קלונקס וחוזרת לישון לכמה שעות ואז זה עובר וזהו!

עדיף לי לבזבז עוד כמה שעות בשינה מיום שלם במלחמה מתישה בכאבים וחוסר תפקוד…

אח"כ אני מתעוררת חדשה ורעננה, אוכלת ארוחת בוקר ולוקחת שאיפה מהג'וינט עם הקפה ויש לי אחלה יום !!!


אהבתם את הפוסט? שתפו אותנו בפייסבוק גוגל ובטוויטר!

תגובות

67 תגובות למאמר “קנביס רפואי בעיר הגדולה חלק ד' – רק לא מיגרנה!!!”

  1. אליס מ.
    ספטמבר 21, 2011

    לא, לא אהבתי את הפוסט. באתי בציפיה להמשך קורות המטופלת בקנביס רפואי, ובמקום יש כאן שיר הלל סתום לקלונקס.
    כל מה שהיא עושה זה להתלהב מהקלונקס כמו מסוממת טריה... חבל... ממש ממש ממש חבל.... :(
    רואים שהיא על משהו כבד, פעם הפוסטים היו הגיוניים,
    זה הנוכחי מבולבל לא ברור ומשונה, מלבד המילה "קלונקס" -"כדור ורוד חמוד" שחזרה כ100 פעם והעובדה שהגברת חושבת ש"לאכול ירקות מתנגש לה עם הקנביס לפני השינה"
    (!!?!WTF מי הדריך אותה?!מה זה השטויות האלו!?)
    לא עובר דבר נוסף מהכתוב... רק תמיהה....ורחמים אולי, או בחילה.

    שמישהו יספר לחבובה הזו שהיא נכנסת ללופ שעדיף שלא תכנס אליו?
    -מקווה שאת קוראת שכן כדאי שתדעי שככה זה נראה נשמע ונקרא מבחוץ...
    ומה שהכי הכי הכי הפריע לי בגיבוב השטויות המודבק הזה כאן,
    זו העובדה שבתור שגרירה למחלה/ מצב /תסמונת פיברומיאלגיה, כל מה שיש לה להגיד בשורה התחתונה שהכאבים הם לרוב סתם כאבים..
    טחחחח לרוב הם סתם כאבים... אולי אין לה פיברו בכלל אלא סתם חרדה והזיות מכל הכדורים הוורדים שהיא לוקחת.
    למשל- לי יש כאבים כל הזמן והם ממש אבל ממש לא סתם....


    תתעוררי מהסרט שלך, את בכיוון הלא נכון, ובזה שאת מפרסמת את העובדה הזו ברבים את עשויה לגרום נזק בלתי הפיך לאחרים שעלולים לטעות ולחשוב שקלונקס וקנביס זה אכן שילוב מנצח ורצוי, ופיברו זה בכלל כלום- רק שיטה לקבל כדור ורוד חמוד...

    O_O``;;;;;;

  2. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    ספטמבר 21, 2011

    גברת אליס היקרה! הכל נכתב מנסיון אישי שלי של ניסוי וטעיה.
    אם מסתדר לך לעשן רק קנביס ולהרגיש טוב איזה כיף לך אצלי זה לא עבד. התפקוד שלי היה נמוך יותר רק על קנביס היו לי כל הזמן התקפי מגרנות שגמרו לי ימים שלמים ולא יכולתי לצאת מהבית...
    וכן אצלי ירקות עם הקנביס בערב גרמו להתקפי מגרנות נוראיים למחרת.
    כיום הוספתי קלונקס והתפקוד שלי השתפר מאוד וההוכחה לכך היא שחזרתי לעבודה שלי שאני מאוד אוהבת...
    כמובן שלמי יש כאבים שגם לא קשורים לפיברו הפיברו מעצימה אותם כמו בעיות בדיסק וכו" כי הרי יש שיבוש במנגנון הכאב.
    אני כותבת לך ומחייכת...אולי כדאי שתקחי שאיפה כדי להרגע???

  3. אליס מ.
    ספטמבר 21, 2011

    חבל שאת משועשעת כל כך כי לא הפוסט ולא הגישה שלך משעשעים, אולי את היחידה שצוחקת...
    מאיפה לך מה אני לוקחת או לא לוקחת? והידע העשיר הטוען כי קנביס בשילוב עם ירקות (!?!?!?!) עושה מגרנות? בתור ניסוי וטעיה את בהחלט טועה- זה בטוח... מהפוסט שלך משתמשע כאילו התגלית המרגשת והאידיאלית לפיברומיאלגיה הינה הקלונקס החמודקטןעגול שלך... לא "קנביס בעיר הגדולה", ק נ ב י ס! כאילו העובדה שאת מקבלת קנביס היא השולית והעובדה שהתמכרת לקלונקס(וכן אפילו אם את לא טיפוס מתמכר את לא איזה פתית שלג נדיר ויחודי וכולם בלא יוצא מן הכלל מפתחים התמכרות פיזית אם לא גם מנטאלית עם הזמן) היא המרכזית והמעניינת ביותר וכמובן שרצויה ביותר לקריאה...

    עיני לא צרה בך חלילה, לכי על זה-כמה כדורים שצריך בשביל לחזור לתפקוד, אבל הפוסט הזה אמור להיות בענייני התרופה האחרת, השולית הזו, הירוקה והבריאותית ושאינה ממכרת....

    הייתי לוקחת "שאיפה ונרגעת" אם זה היה עובד ככה במציאות,
    ואם זו לא הייתה רק צורה מזלזלת ומתנשאת להגיד לי לסתום את הפה(או המקלדת) - מציבים לך מראה אבל מה שמשתקף לא נעים, אז לשלול זאת תיהיה האופציה הקלה והמלגלגת, חבל בשבילך כמובן.

    בין היתר אני בדיוק מחלימה מניתוח שני לתיקון פריצת הדיסק, ועל הדרך מנקה את הנפש משרידים של אונס קשה(2 למען האמת) שעברתי בילדות ונזכרתי בו רק השנה, מה שעושה את הכאבים של הפיברומיאלגיה(18/18 נקודות) לבלתי נסבלים בעליל ומצריך אותי בלקיחה מתמדת של שלל רב של תרופות, המרכזית שבהן הינה הקנביס
    שאיני מעשנת אותו אלא משתמשת בשמן מזוקק מלא בטוב המרכיבים הפעילים בתרופה, אוכלת עוגיות ממולאות, ומאדה את החומר אל שקיק ניילון רפואי וסטרילי....
    עצם זה שאני לוקחת תרופות פרמסוטיות- חזקות ככל שיהיו, נניח כדורים המבוססים על אופיאטים במקורם, לא מצריך כתיבה מתפארת על תכונותיהם השונות (נפלאות ומזיקות כאחד) שכן זה לא הזמן ולא המקום,
    ולא מעניין אף אחד, וגם אם כן היה מעניין לא הייתי רוצה הרי להיות אחראית למצב של מישהו אחר שיסיק מהכתיבה שלי שזה הפתרון האידיאלי שלא לאמר "המרפא"... כנראה שאת כן מעונינת בכך.
    תבדקי פעמיים שלוש שמונים אלף פעמים אם הרופא הזה לא דוחף לך סתם בנזואידים כדי להרגיע את המשוגעת שאת מבחינתו,
    ותפני דחוף להדרכה נוספת- רצוי אצל ספק אחר, הספק שלך והמדריכים שהדריכו אותך עשו עבודה מזעזעת שכן אם את משוכנעת בכך שירקות (ירק) מתנגשים עם קנביס(ירק) וזה מה שאחראי לכך הסבל שלך, את כנראה בהזיות קשות חרדתיות או חוסר הבנה חמור של התרופה הזו,
    ככה או ככה ראוי שתטפלי בעצמך ובמצב זה.


    אם תרצי עצות ולא רק להשמיע את דעותייך וטעויותייך, אשמח לעזור.

  4. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    ספטמבר 21, 2011

    אליס קודם כל איחולי החלמה ובריאות מכל הלב אכן סיפור קשה הסיפור שלך. פיברומיאלגיה היא תסמונת בדרגות קושי שונות ומאוד שונה מחולה לחולה. כחולה בעלת רשיון מעל שנה וחצי ערכתי המון נסיונות ואני יכולה לאמר בודאות שאצלי יש מאכילים שלפני השינה" שברו" את ההשפעה של הקנביס וגרמו לי למגרנות קשות זה לא קשור להדרכה בכלל!! זה הכל מנסיון אישי והרגשה פיזית עישנתי קנביס נקי בלבד ללא תרופות נוספות במשך שנה!!!. מאחר ואת משתמשת בתרופות נוספות אין לך נסיון בשימוש בקנביס נקי בלבד כך שאת לא יודעת כיצד היית מגיבה למאכלים שונים שכן "שוברים" את השפעתו.הפוסט פורסם כדי שחולים ידעו שאפשר לשלב קנביס עם תרופות נוספות ולא כפרסומת לקלונקס! מה שחשוב מבחינתי זה להגיע לתפקוד הגבוה ביותר ולחיות טוב יותר בלי כאבים ואם אני צריכה בשביל זה להוסיף חצי כדור קלונקס בלילה , אני מעדיפה את זה מאשר לקום עם מיגרנה שגורמת כמעט לעילפון ולשכב במיטה יום שלם ולהגיד שאני לוקחת רק תרופות בריאות מהטבע. קלונקס לבד לא מספיק בשביל לאזן אותי כמובן שאני חייבת את הקנביס הנפלא!!! .

  5. אליס מ.
    ספטמבר 21, 2011

    "אין לך נסיון בשימוש בקנביס נקי בלבד כך שאת לא יודעת כיצד היית מגיבה למאכלים שונים שכן "שוברים" את השפעתו."
    חחחחח את לגמרי משוכנעת שזה באמת נכון וואו את לא עושה עצמך בכוונה תחילה, את באמת ובתמים חושבת שמלפפון ועישון מדוד של תרופה(נקי? שטפת אותו קודם לכן או משהו, מה זה נקי? חחחח) יעשה לך מיגרנות ושזה חלילה לא בגלל תוצרים כימיים אחרים שמשפיעים על החיים שלך, נניח הכדורים האהובים שלך שזו אחת מתופעות הלוואי שלהם...


    ולגבי בקיאותך המופלאה בהליכותיי ותרופותיי -מאיפה לך מה אני עושה או לא עושה, "את ככה ואת ככה אז לא ככה"...
    זה כל מה שהבנת מהפוסט הזה שהשקעתי אנרגיות רבות ונחוצות בכתיבתו כדי שאולי משהו ממנו יכנס לראשך החבוי אי שם מאחורי המסך??? זה כללללל מה שלקחת אתך הלאה?
    זה שהרופא הXXXXX הזה שלך רשם לך קלונקס(בידיעה שאת לוקחת קנביס?? לא סביר אבל גם אם כן) אומר ש"אפשר לשלב קנביס וקלונקס" ושאנשים נוספים אכן צריכים לעשות כך???- למה להיות עיוורת לנזק שאת עושה בפרסום אגרסיבי (הזוי ומבולבל ככל שיהיה, ניסוח קלוקל ועקום ככל שיהיה) להמלצת הרופא הפרטית שלך, כאילו היא רלוונטית לכולם ויתרה מכך מעניינת את כלל הקוראים שבאו לקרוא כיצד הקנביס משפיע על חייך ולא יומן מחלה ראנדומאלי מקוטע של "אכלתי קלונקס עם יוגורט" ו"שתיתי קלונקס חמוד קטן עגול ואכלתי בננה וזה אחלה תנסו גם" - תעשי מה שאת רוצה בדל אמותייך בבית שלך בשקט, תחיי אך ורק על יוגורט-קלונקס משובח כל הימים, למה לדרדר אחרים לדרך הזו, כשישנן אופציות נוספות אחרות טובות בהרבה, או גרועות פחות?

    בהצלחה, המדרון הזה חלקלק ולא בטוח שבכמה קילומטריים הבאים למטה יהיה מי שינסה לעצור בעדך.
    אני ניסיתי.

  6. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    ספטמבר 21, 2011

    לאליס מספר נקודות אהיה עניינית כי באמת נמאס לי להתעמת איתך ....

    1. הראומטולוג שלי מודע לכך שאני מעשנת קנביס והוא מאוד אוהב להמליץ על קנביס לחולי פיבורו' וכן הוא מאמין בשילוב תרופות עם קנביס לפיברו' כי לרוב הקנביס בלבד לא מספיק לשכך את הכאבים של החולים אלו לדבריו. הוא גם זה רשם לי הפניה למרפאת כאב בשביל הקנביס הרפואי ועוקב אחרי ומאוד מרוצה מהשיפור.

    2. תתפלאי אבל אוכל משפיע על קנביס וגם הפסיכיטאר שלי אמר שאני אלמד כבר מתי לאכול ומתי לעשן ועם מה לאכול, זו לא בדיחה או המצאה פרטית שלי.

    3. האם ניסית להיות מאוזנת על קנביס נקי בלבד לאורך זמן ללא משככי כאבים נוספים? האם את מדברת מנסיונך ??? שאת כ"כ מרשה לעצמך לזלזל בנסיון שלי לאורך שנה וחצי של עישון קנביס נקי ללא משככי כאבים נוספים???

  7. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    ספטמבר 22, 2011

    *לצורך הבהרת העניין פוסט זה נכתב בעידוד קנביסה כדי לתת ידע למטופלים על נסיון בשילוב קנביס רפואי עם תרופות קונבנציונליות במצבים רפואיים מורכבים.

  8. admin
    ספטמבר 22, 2011

    אני בהחלט חושב שהמציאות היא לא שחור ולבן ולא כל מה שעובד עבור אדם אחד בהחלט יעבוד עבור אדם אחר - ולכן חשוב להציג את גם את המציאות המורכבת לפעמים בה הקנביס לא היה "תרופת הפלא" אלא חלק בסל תרופות שמסייע לשיפור איכות חייהם של המטופלים בו, כמו במקרה המתואר פה.

    לכן זהו פוסט חשוב מאוד, ותודה רבה על השיתוף

  9. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    ספטמבר 22, 2011

    קנביסה תודה לכם על הפרסום מקווה שיעזור למטופלים אחרים.
    בשבילי הקנביס הרפואי הוא כן תרופת פלא!!! ללא הקנביס הרפואי הטיפול לא היה מושלם והייתה לי גם יותר רגישות לתרופות שהוא פתר!!!
    וההוכחה לכך היא שהיום אני עצמאית, מתפקדת, נוהגת ברכב כשאני לא תחת השפעת תרופות וחזרתי לעבוד כנגד כל הסיכויים!!!
    ותודה לקנביסה על ההדרכה המקצועית, האוזן הקשבת והתמיכה.

  10. יהודה
    ספטמבר 22, 2011

    לגבי זה ששילוב בין קלונקס לקנביס יכול להיות פתרון למישהו אחד ובעייתי למישהו אחר זה ברור. השאלה שיותר מעניינת שעולה פה זה באמת הנושא של השפעת מזון (ירקות) על קנביס רפואי...עוד מישהו ניתקל בתופעה שכזאת ? אשמח לשמוע יותר על הנושא. תודה.

  11. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    ספטמבר 23, 2011

    כבר בהדרכה אמרו לי שאם אני רוצה להקטין ולצמצם את ההשפעה של הקנביס או שלקחתי מינון גבוהה מידי, אני יכולה לשתות חלב או מיץ פירות עם הרבה ויטמין C שהם מורידים את ההשפעה.
    וכנראה בגלל שאני סובלת מפיברומיאלגיה המאכלים הללו השפיע עלי גם מבחינת תחושת הכאב.

  12. שרון
    אוקטובר 3, 2011

    אני בהחלט מסכים עם אליס,אני לא מבין מי הדריך אותך,אבל מתחוור שהוא לא עשה עבודה מעולה,ובכלל אומר כך: קלונקס היא תרופה אנטי פסיכוטית,שבשימוש בה יכול החולה להרגיש את השפעתה אבל כשההשפעה מתמוססת,כל מה שנשאר הם תופעות לוואי איומות!!!
    ראיתי חולים שיום למחרת השימוש בקלונקס היו עצבניים על סף הפסיכוזה,היו כאלו שנתנו אגרופים לקיר ועשו נזק לזרוע שלהם,יש כאלו שטועני שיש להם כאבי בטן איומים כאשר הם לא נוטלים קלונקס,צרי להבין כי קלונקס אינו מרפא,הוא רק דואג להקל על תסמיני המחלה בעוד השימוש בו גורם להגברת התסמינים שבהם כביכול הוא אמור לטפל,קנביס בהחלט יכול להוות תחליף יעיל הרבה יותר,בטוח הרבה יותר,וזול הרבה יותר,חבל כל כך שהשקר הגדול בעולם לא מתגלה לעיני כל,אחת הקונספירציות הגדולות בעולם הם השקר של חברות התרופות שמונעות אך ורק מתוך תאוות בצע ואינטרסים כלכליים נטו,לא תוך ראיית הבאת רפואה לאנושות או הצלת חיים,או שיפור חיים,לנגד עיניהם עומד רק דבר אחד..... כ ס ף

  13. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    אוקטובר 3, 2011

    האם אתה סובל מפיברומיאלגיה, שרון? הפתרון שלי התייחס לבעיה הספציפית שלי שהיא פיברומיאלגיה שמלווה במיגרנות קשות שלא הגיבו לטיפול בקנביס רפואי, לא באתי לתת פתרון גורף לכל החולים ולכל הבעיות הרפואיות. הפוסט עסק בשילוב תרופות.קלונקס היא תרופה שמשמשת גם להקלה בכאב ממקור עצבי, היא לא רק משמשת למטרות פסיכיאטריות. לכל תרופה יש תופעות לוואי. הקנביס הרפואי תרופה מופלאה אבל היא לא מתאימה לכל אדם ולא פותרת תמיד בעיות רפואיות מורכבות של כל מחלה.

  14. צוות קנביסה
    אוקטובר 3, 2011

    שלום לשרון אליס וקנביס בעיר הגדולה. אני חושב שהשיחה הזאת ממש מבהירה לנו כמה כל אדם הוא שונה וכמה השפעות של תרופות שונות וצמחים שונים מגיבים אחרת על בני אדם אחרים וכמובן על מחלות\הפרעות\תסמינים אחרים. כנראה שכולכם צודקים וזה כל היופי בבני האדם בכלל וברפואה בפרט. היום מבינים את הצורך להתאים את הטיפול לכל אדם ואדם באשר הוא ולא לעשות טיפול גורף לפי המחלה. ישנה סבירות גבוהה שלאדם אחד קלונקס יעשה רע ולאחר ישפר משמעותית את חיו. נכון גם לגבי ההשפעה של מזון על תרופות יש מי שההשפעה חזקה מאוד ויש מי שלא. אין אמת אחד אין טיפול אחד. בשביל רפואה טובה צריך הקשבה וחקר ההשפעות של התרופות על האדם. כמו הרבה תחומים מורכבים גם רפואה עוסק הרבה בניסוי וטעייה. ההמלצה שלי כמטופל וכמטפל היא להקשיב לקרוא וללמוד ולא לצפות מרופא\אתר אינטרנט\ או כל אחד אחר לתת לנו את כל התשובות.

  15. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    אוקטובר 3, 2011

    לדעתי כל אדם הוא הרופא הכי טוב של עצמו!
    אני חושבת שאליס ושרון לא ממש הבינו את הטקסט ומטרתו.
    הטקסט נכתב כהמשך יומן של מטופלת פירומיאלגיה שנטלה קנביס רפואי ללא משככי כאבים נוספים במשך תקופה של שנה וחצי.
    לא ניסיתי להיות שגרירה של חולי הפיברמיאלגיה כמו שאליס כתבה.
    היומן נכתב מנסיון אישי שלי וכחוויה פיסית שלי בלבד שיכול להיות שיהיו אנשים שיחוו אותה גם ויכול להיות שלא.

  16. יורם
    אוקטובר 24, 2011

    זה עניין של ניסיון אישי והחוויה שלהם שונה משלך ומשל אחרים וזה כל העניין. היום מנסים להכניס הכל למסגר שהכל יהיה אחד ועוד אחד שווה שתיים. קשה להבין שהמציאות היא לא כזאת וכל מקרה לגופו.
    איפה אתם שרון ואליס השקט שלכם זה סימן להסכמה ?

  17. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    אוקטובר 24, 2011

    זה נכון כל מקרה לגופו. הכרתי חולים נוספים שמשלבים תרופות עם הקנביס הרפואי מכיוון שלא התמיד הוא פותר את כל הבעיות.
    לפעמים הוא הבסיס ונעזרים בתרופות נוספות כשצריך.
    כמובן שהכי טוב זה רק להשתמש בקנביס הרפואי אבל זה לא תמיד עובד בכל מצב ובעיה רפואית...זו המציאות .

  18. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    אוקטובר 24, 2011

    אני יכולה להוסיף שאני גם הולכת לטיפול בדיקור סיני פעם בשבועיים שמאוד עוזר לאזן אותי.
    ומקפידה להתאמן בחדר כושר וללכת הליכות מתונות.
    אני מקווה שלא אזכה לקריאות בוז נוספות...שאני לא מתמודדת עם כל החבילה הזאת עם הקנביס הרפואי בלבד...:)

  19. יורם
    נובמבר 1, 2011

    אשמח לשמוע יותר על החיבור בין קנביס רפואי לדיקור...תספרי לנו איך מרגיש החיבור ואולי מה מספר המדקר על הנושא?

    תודה

  20. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    נובמבר 1, 2011

    בהתחלה היה לי קצת מסובך עם הדיקור ולא ישנתי טוב אבל אחרי שכבר התרגלתי יותר לקנביס הרפואי ואני משלבת אותו עם הקלונקס זה פשוט מעולה, זה עוזר לי באיזון של הכל...המדקר שלי הוא מומחה בתחום וגם עובד בבי"ח ידוע, הוא אומר שאין סתירה בין הדיקור לקנביס הרפואי וכך גם אני מרגישה. הוא גם אמר מנסיון שבד"כ טיפול הוא משולב ולא כמו שהחברים כאן ציפו שהקנביס הרפואי יתן מענה להכל. המצב שלי מאוד השתפר במשך השנתיים מאז הנפילה הקשה בזכות כל השילוב של הטיפולים הצלחתי לחזור לעבוד במקצוע שלי וזה לא היה פשוט. הקנביס הרפואי היה המפתח לכל ההתקדמות במצב שלי.

  21. יורם
    נובמבר 2, 2011

    אולי שהמדקר שלך יכתוב איזה קטע על דיקור וקנביס רפואי לפרסום פה בקנביסה. זה נושא מאוד מעניין שאני חושב שאולי עוד הרבה מטופלים יכולים להיעזר בשילוב הטיפולי.

    תודה על המידע ונשמח לקבל המלצה על המדקר

    יורם

  22. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    נובמבר 2, 2011

    אני אדבר עם המדקר שלי אם הוא מעוניין לפרסם כאן מאמר בעניין דיקור וקנביס רפואי. המלצות אני לא נותנת כאן על המטפלים שלי מאחר ואני רוצה לשמור על אנונימיות ויש כאן מטפלים רבים שהזכרתי בסיפור.
    תוכל לקבל המלצות למטפלים אצל צוות קנביסה.

  23. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    נובמבר 3, 2011

    הי יורם, המדקר אמר שאין לון מספיק נסיון בשביל לכתוב על שילוב של קנביס רפואי ודיקור אולם הוסיף ואמר שאין סתירה בינהם.
    מה שכן הוא יודע לטפל בתסמונת פיברומיאלגיה ויש לו רצון לעזור לחולים בתסמונת הזאת.
    ואת שמו ואת דרך ההתקשרות עימו תוכל להשיג אצל צוות קנביסה.
    בהצלחה.

  24. סתיו
    נובמבר 7, 2011

    מאמר חשוב מאוד. אני סובל ממיגרנות קשות ביותר כבר עשרות שנים. ואפילו הקנביס הרפואי שאני לוקח כבר שלושה חודשים, 3-6 שאיפות ביום, לא עוזר לי בכלל. דווקא הקלונקס שאני לוקח לפעמים, חצי כדור לפני השינה, משפר לי מאוד את השינה, שגם היא גרועה ומהווה את הטריגר העיקרי למיגרנות שלי, ולכן גם מונע מיגרנה לפעמים. אין מקום לפנאטיות שפוסלת טיפול קונבנציונלי ומהללת את הקנביס, או להפך. כל אדם בנוי אחרת ולכל אדם עוזר משהו אחר.

    ובהזדמנות זו, אני מבקש להתייעץ כאן: הספק שלי הוא "שיח" והמדריך שלי, שנותן שירותים ל"שיח" לדבריו אבל לא שייך אליהם, אמר לי שזנים של קנביס זה שטויות, כשציינתי בפניו שיש זנים מסוימים שטובים למיגרנה. הוא טען שהעיקר הוא המינון וצריך להתמיד במשך חודשים רבים יותר עד להשגת השפעה. והוא אמר גם שקנביס לא אמור להפיג כאב (במקרה הזה, כאב מיגרנה) בזמן אמת אלא רק למנוע אותו, למרות שסיפרתי לו שבאמסטרדם כשלקחתי קנביס בזמן התקף, הכאבים עברו בתוך דקות.

    מה דעתכם?

  25. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    נובמבר 7, 2011

    ערב טוב סתיו, קודם כל תודה רבה על הפירגון!
    אני חושבת שיש הבדל בזנים ובאמסטרדם התמזל מזלך לעשן את הזן המתאים לך חבל שלא ביררת מהו שמו.
    יש בקנביסה מאמר על הזנים השונים אתה יכול להכנס ולקרוא.
    הכל עניין של ניסוי וטעיה, אני לא מסכימה עם המדריך שלך, לדעתי שיפור בהרגשה ניתן לראות תוך מספר שבועות ואף פחות מזה ולא חודשים.
    הייתי ממליצה לך לנסות להוסיף את הקלונקס במינון נמוך לקנביס על בסיס יומי, הראומטולוג שלי אמר שבשביל הכאבים של הפיברו צריך לקחת את הקלונקס כל ערב אולי שווה לך לבדוק אם זה כך גם לגבי מיגרנות.
    מיגרנה היא סבל נוראי ואני מבינה לליבך, תנסה ותראה בסוף תמצא את הנוסחא המתאימה לך אם זה בזן מתאים או בשילוב תרופות מתאימות עם הקנביס. בהצלחה!!!

  26. סתיו
    נובמבר 7, 2011

    תודה לך על העצות, "קנביס בעיר הגדולה". אני אנסה.

    אני דווקא יודע מה לקחתי באמסטרדם: תערובת שנקראת SILVER PEARL, שמורכת משלושה זנים: Early girl, Skunk #1 and Northern lights, לפי מה שקראתי בקישור הבא: http://www.smokersguide.com/sg/SmokersGuide/popup_hash_weed.php?id=527 .

    ואכן כאן באתר, מוזכר skunk #1 כעוזר למיגרנות:
    http://www.cannabisa.com/critical-mass-%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%9C-%D7%9E%D7%90%D7%A1.html

    גם אני חושב שדברי המדריך שלי תמוהים. גם מה ש"שיח" אמרו לי היה תמוה: "יש לנו שלושה זנים: כחול, אדום וחום" (או צבעים אחרים, לא זוכר בדיוק). לכן אני מתכוון לברר אצל ספקים אחרים אם יש להם זנים רציניים יותר... כבר הבוקר הצטיידתי ברשימת זנים למיגרנה שאספתי כאן באתר ואני מתכוון להשיג לפחות אחד מהם. אחרת, אין טעם שאמשיך באותו הזן שאני לוקח עכשיו ואפילו לא יודע מה שמו כי לא אמרו לי, אבל גם את זה אני אברר.

  27. סתיו
    נובמבר 7, 2011

    תיקון: הקישור הנכון להרכב ה-Silver Pearl הוא זה:
    http://www.growweeddude.com/buyweedseeds.htm#600750860

  28. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    נובמבר 8, 2011

    סתיו שלום, רציתי להוסיף שכדאי שתתיעץ עם הרופא שלך שמטפל במיגרנה ותיתיעץ איתו לגבי שילוב התרופות כי אני לא רופא וכדאי שהוא יאשר לך מה כדאי לך לנסות לגבי שילוב התרופות עם הקנביס .
    לגבי הזנים אולי כדאי לך לנסות את הזנים שיש להם ולראות אם הם עוזרים לך נראה לי שקשה יהיה לך להשיג בדיוק את הזן שתחפש וגם לא בטוח שהוא יהיה מתאים בדיוק בשביל המקרה שלך.
    הכי טוב זה לנסות לתקופה ולראות עד שתמצא את המתאים.

  29. סתיו
    נובמבר 8, 2011

    כן, בדיוק עכשיו ניסיתי להשיג את הרופאה שלי בטלפון, מנהלת מרפאת כאבי ראש. אני כמובן אתייעץ איתה. תודה.

  30. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    נובמבר 8, 2011

    בהצלחה, סתיו ואל תיתייאש!!!

  31. שרון
    נובמבר 10, 2011

    אז ככה לא נעלמתי פשוט רציתי לתת לכם לבטא את המחשבות שלכם....
    סתיו בנוגע לתרופות אז ככה אני חולה עם ניסיון רב לצערי בתרופות,נטלתי המון המון תרופות ,פרקוסט(אוקסיקונטין-שניתן לומר עליו הרואין סינטטי) ,נוגדי דיכאון למינהם(מה שנקרא תרופות ממשפחת ה SSRI),מידי פעם אסיוול (וולאיום) בלילות קשים,שלא נדבר על נוגדי דלקת שאינם סטרואידם שכמו סוכריות בלעתי אותם,לכל התרופות הכימיות הללו יש מחיר !!! והוא כבד!!! היום תודה לאל יצאתי מכל התרופות הללו ואני מוצא הקלה רבה בקנביס הרפואי,חשוב נורא להתאים את הזן למצב הרפואי אחרת הטיפול הוא לא ממש אפקטיבי כמו שקורה לסתיו שאינה מצליחה למנוע את המיגרנות או שחשה כי רק השילוב של הקלונקס מקל עליה,על דבריו של הספק שלך אני לא אגיב כי אינני נוטה להגיב לשטויות(עם כל הכבוד לשיח ולאיש הוא איננו מבין עד כמה הוא לא מבין),קצת צר לי על חולים שאינם מצליחים בעזרת קנביס להוריד את כמות התרופות או אפילו להמנע מהם לחלוטין,אני חושב שהכל זה עיניין של ניסוי ותהייה בכל נושא זני הקנביס הרפואי והחיפוש אחר הזן המתאים,ואם יש רצון כן ואמיתי תוך הבנת המחיר שמשלימים על צריכת תרופות כימיות,ניתן בהחלט בעזרת קנביס רפואי מתאים להמנע לחלוטין מרוב התרופות או לפחות לצמצם את השימוש בהן לזניח.

  32. שרון
    נובמבר 10, 2011

    אני ממליץ לך בכל הכנות לעבור ספק ,כי אם הספק שלך טוען כדבריך "זנים של קנביס זה שטויות" אתה ממש לא מטופל נכון....

  33. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    נובמבר 11, 2011

    שלום שרון, שמחה לשמוע התייחסות יותר עניינית מצידך ולא הטפה נגד חברות התרופות. אני לא יודעת ממה אתה סובל אבל אני סובלת מתסמונת שכוללת הפרעות שינה, כאבים, מיגרנות, תשישות, דיכאון וחרדה דווקא ניסיתי זנים שונים וזה המצב האופטימלי שהצלחתי להגיע אליו. יכול להיות שיש פתרון בקנביס אולם כל עוד אין לגליזציה והספקים מציעים רק מספר זנים מצומצם ואנחנו לא כמו בחו"ל עדיין בנושא הקנביס הרפואי זה לא כ"כ פשוט כמו שאתה חושב לאזן מצב רפואי שהוא כ"כ מורכב. לרוב חולי פיברומיאלגיה נעזרים גם בטיפול קונבנציאלי במספר תרופות וטיפולים. בקשר לפגיעה בכבד מתרופות שאתה מזכיר כל פעם גם התקפי מיגרנה תכופים הם דבר מסוכן שצריך למנוע ואי אפשר לשחק בזה הרבה ולערוך כל הזמן נסיונות מה גם שזה קשה מאוד.

  34. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    נובמבר 11, 2011

    בכל אופן אשמח לשמוע אם יש זן מתאים למצב שלי או שילוב של זנים.
    וגם אשמח לשמוע ממך סתיו על ההתנסויות שלך במניעת המיגרנה ומה הצליח לך.

  35. סתיו
    נובמבר 11, 2011

    "קנביס בעיר הגדולה", תודה לך. אין לי בשורה בקשר למיגרנה שלי, עדיין כלום לא עוזר לי. כאמור, לפעמים קלונקס עוזר לי, וגם לפעמים אקסידול אם אני לוקח אותו ממש עם הסימנים הראשונים של המיגרנה. אבל הבעיה היא שהכדור הזה, כמו משככי כאבים רבים, מגדיל את תדירות ההתקפים.

    ושרון, תודה גם לך על התגובה (אגב, אני בן, לא בת:). מסכים איתך לגבי הספק.

    דיברתי עם הרופאה שלי, מנהלת מרפאת כאבי ראש. היא אמרה שהיא לא מתמצאת בזנים, אבל רוב חולי המיגרנה שלה שלוקחים קנביס אמרו שעוזר להם יותר לשתות קנביס בתוך שמן זית מאשר שאיפת סיגריות, אז אני צריך עדיין לברר מי מספק את זה. אם ידוע למישהו, אשמח לדעת; "better" אמרו לי שיש להם שלושה זנים, אחד מהם הוא purple kush, שקראתי כאן באתר שדווקא הוא לא מומלץ למיגרנה; imc לא חזרו אליי אחרי שהשארתי פרטים כאן. יש למישהו מספר טלפון שלהם או של ספקים אחרים?

    סך הכול מתקבלת תמונת מצב עגומה בינתיים אצל הספקים: שלושה זנים שהספק אפילו לא יודע איך קוראים להם ורק מכנה אותם בצבעים? אם זה לא היה עצוב, הייתי צוחק. במצב הזה, אני לא רואה דרך להגיע לזן שמתאים לי. הנציגה של הספק הנוכחי שלי, "שיח", סיכמה את זה בעצם במשפט שהיא הטיחה בי בטלפון כששאלתי אם יש להם זן מתאים למיגרנה: "מה אתה חושב, שיש לנו מאות זנים? כאן זה לא אמסטרדם".

  36. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    נובמבר 11, 2011

    שלום סתיו לאור מה שאמרה לך מנהלת מרפאת כאבי ראש נשמע שיש תקווה!. נסה את שמן הקנביס, לא שותים אותו אלה מטפטפים בטיפות מתחת ללשון. אני ניסיתי אותו ולא זוכרת את שם הספק, נדמה לי שרק ספק אחד מכין את זה ומעביר לספקים האחרים. תחפש בקנביסה יש להם רשימת ספקים עם המוצרים שלהם.אני יכולה לאמר לך שלי זה לא עזר זה היה לי מאוד חזק והגביר לי את החרדה,לא הצלחתי לתפקד יום שלם. אבל כאמור כמו שכתבתי לשרון המצב הרפואי שלי מורכב אולי לך שאתה סובל רק ממיגרנות זה יתן מענה לבעיה.

  37. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    נובמבר 11, 2011

    סתיו נדמה לי שהחברה שמכינה את שמן הקנביס זו חברת CANNABLISS לוגו החברה נמצא ברשימת הספקים כאן באתר של קנביסה. הם נותנים לך שמן במשקל (למשל 10 גרם) זה תקף רק לחודש במקרר ומורידים לך את זה מהכמות של משקל הפרחים שאתה לוקח.

  38. שרון
    נובמבר 12, 2011

    שבוע טוב,שמן הזית על בסיס שמן קנביס ,יכול להיות יעיל,תגידו יש מצב שהמיגרנות של סתיו מתרחשות בגלל מזון מסויים שנאכל,הכרתי מישהי כשהייתה אוכלת דגים היה לה מיגרנה, הפרפל קוש הוא אחד הזנים הטובים שקיימים היום בישראל,למרות שיש חולים שלהם הוא לא יעזור ויש חולים שכן,זה אינדיוודואלי, בטר חברה מעולה עם יחס טוב,מניסיוני למגרנות אתה צריך WITH RUSSHEN שיש דווקא לחברת קנדוק.... אולי תנסה... בכל מקרה כנראה שבמרץ תיפתח מנהלת קנביס רפואי ,ואז כל חולה יוכל לבחור ממבחר הזנים של כל הספקים (כמו שצריך להיות) אנשים יקרים שבוע טוב ומלא בבריאות,שרק תרגישו טוב,וכל הזמן!!!!

  39. שרון
    נובמבר 12, 2011

    אגב ניתן להכין את השמן הזה בעצמכם,קחו תפרחת יפה של כמה גרמים שימו בנאמר כוס שלמה של שמן זית ותשאירו סגור בארון חשוך למשך כמה חודשים(בדר"כ שלושה זה מצויין) זה נקרא כבישה קרה ,וזה מצויין ולרוב יותר פוטנטי ממה שהחברות מחלקות(ומורידות מהמינון כ 10 גרם ,חבל....)

  40. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    נובמבר 12, 2011

    שבוע טוב שרון, האם הזן
    WITH RUSSHEN שהזכרת עוזר למנוע התקף מיגרנה או שהוא עוזר בתחילת ההתקף להעלים אותו? האם ניסית אותו בעצמך? בקשר לבחורה שהזכרת עם התקפי מיגרנה בעקבות אכילת דגים,זה יכול לקרות, לאנשים שסובלים ממיגרנה יש טריגרים שמעוררים אותה כמו מזונות מסוימים לדוגמא:עדשים, אפונה, מזון תעשייתי עם חומרים משמרים כמו כן גם אורות חזקים וריחות חזקים למשל של בשמים הם טריגר למיגרנה אצל חולים מסוימים. אני מניחה שהבחורה הייתה רגישה לטריגרים נוספים שלא ספרה לך עליהם או שעדיין לא נתקלה בהם בעצמה. בכל אופן למי שסובל ממיגרנה ויודע את הטריגרים שמעוררים אותה חשוב שימנע מהם ובכך יצמצם א תדירות ההתקפים.

  41. שרון
    נובמבר 13, 2011

    לשאלתך הוא גם מונע וגם מקל בתחילת ההתקף(כמובן מתוך נסיונם של חולים ולא שלי) אינני סובל מכאבי ראש כאלה או אחרים אבל נתקלתי בהמון חולים שדווקא הזן הזה היה מעולה כנגד המיגרנות

  42. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    נובמבר 13, 2011

    ערב טוב שרון, אני מבינה שאפשר להשיג את הזן הנ"ל למיגרנות רק דרך חברת קנדוק אז מה שנותר זה לחכות שתפתח מנהלת הקנביס כמו שכתבת כי עכשיו זה מסובך בשביל זה לעבור ספק...
    בקנביסה לא כתוב על הזן הזה, רציתי לשאול אם אתה מכיר גם חולי פיברומיאלגיה שמשמתמשים בו? ומה התכונות הרפואיות שלו חוץ מזה שהוא נוגד מיגרנות?

  43. שרון
    נובמבר 13, 2011

    תשמעי הזן הזה אם הוא עשוי כמו שצריך(מה שלא תמיד קורה בקנדוק) הוא מצויין לפיברומיאלגיה משום שהוא נוגד כאב מעולה,וגם ההשפעה הנפשית שלו מיטיבה,ראיתי חולים שהזן הזה הועיל כנגד התקפי חרדה,למרות שהיום מי שיש לו ברקע גם חרדות בנוסף למחלתו אין סיכוי שיזכה לטפל בעצמו בעזרת קנביס והדבר נובע מבורות שעדיין קיימת בכל הקשור לקנביס,אני גם ממליץ להמתין למנהלת שתפתח ,משום שאז הבחירה היא בידי החולים,ותוכלי לבחור את הזן המתאים לך,כמו גם לשקול לראות,להריח,ולשוחח עם מי שימכור לך אותו על הזן עצמו,אלו יהיו ימים טובים לחולים שנוטלים קנביס רפואי משום שאז הטיפול יהיה הרבה יותר טוב!!!

  44. שרון
    נובמבר 13, 2011

    כל התכונות שתיארתי יכולות להופיע בכל זן קנביס שהוא מאוזן,זאת אומר טופל כמו שצריך,נקטף בזמנו(לא לפני זמנו ולא אחרי זמנו),יש חשיבות גדולה מאוד לאיזון של החומרים הפעילים בקנביס,במיוחד בTHC,וה CBD כשהם באיזון זה נקרא תרופה.

  45. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    נובמבר 13, 2011

    נשמע מבטיח מאוד, אחכה למנהלת הקנביס שתפתח כדי לנסות את הזן הזה וזנים נוספים (למרות שלאור כל הנסיונות שניסיתי , אני די סקפטית...) בהחלט נשמע שצפויים לנו ימים טובים ויפים עם טיפול יותר ממוקד ומקצועי.

  46. עוד אחד עם פיברו׳
    נובמבר 15, 2011

    שרון או כל אחד אחר,
    האם ידוע לך אם יש למישהו מהספקים בארץ את הזן ג׳ק הרר?
    לגבי ה- white Russian - יש בו הרבה cbd?
    תודה רבה.

  47. גבריאל
    נובמבר 21, 2011

    שלום גוף האדם מחולק לפי ספירות.המח משויך על פי חכמת האמת לספירת כתר. המח הוא הרגולטור של כל הכאבים והמיחושים. למה נקרא שמה של הספירה השולטת על המוח כתר . והסיבה שהכתר הוא מעל הראש קרי מעל ההשגה האנושית. מה גם שבמוסף בתפילת השבת אנחנו אומרים ;כתר יתנו לך ה אלקנו.אים כך כולנו מבינים שאנחנו דנים בדברים הרחוקים מהבנתנו הברורה. ולכן יכולה להיות העובה שלאדם אחד זעטר לפני קנביס תהיה נוראה. ואחר לא יבין מה הקשר.העצה; אהבת האחים והעזרה ההדדית יסיעו למשפיעלאחלמתו הוא

  48. שרון
    נובמבר 23, 2011

    לגבי הג'אק הרר יש לקנדוק למיטב זכרוני(יכול להיות שכבר לא ) אבל הוא איננו טוב כמו שאמור להיות באמת הזן הזה,לגבי הW.R כאמור אם הוא מאוזן וגודל כמו שצריך אז אכן יש בו רמות סבירות של קנבינול

  49. רועי
    דצמבר 8, 2011

    היי אני מטופל מעל שנתיים בקנאביס רפואי לטיפול בכאב כרוני קשה בשרירים .קיבלתי את האספקה מתיקון עולם, לאחרונה נודע לי על ספקים אחרים.
    שוקל לעבור ל"בטר"
    יש למשהוא ניסיון איתם? איך הזנים? היחס? סדירות האספקה?

  50. שרון
    דצמבר 8, 2011

    בטר אחלה,אחלה שלי יחס,אחלה זנים,אחלה אספקה,אבל למה לעזוב את תיקון עולם ??

  51. רועי
    דצמבר 8, 2011

    תיקון עולם אחלה כספקית , גישה נוחה לחנות..
    אבל בסופו של דבר מדובר בתרופה שלי ,ולאחר שנתיים וחצי של שימוש בקנאביס מסוג אחד (הממסטל מאוד) ,הייתי מעוניין לנסות זנים אחרים שכנראה פחות ממסטלים ,ויותר מורגשים בהקלה על כאבי שרירים חזקים..

    אני מאוד מתעניין בזנים עשירים בCBD שנוגדים את הפעילות הפסיכואקטיבית של ה THC,או לחילופין זנים עם THC נמוך יחסית,
    או כאלו הידועים בהשפעתם הגופנית ולא בהכרח הממסטלת.

    אני אשמח לשמוע חוויות מחולים בעלי ניסיון בשימוש בזני קנאביס רפואיים ,ובפרט מכאלו שמקבלים מ"בטר".

  52. שרון
    דצמבר 8, 2011

    לאמר שקנביס ממסטל זאת טעות טרמינולוגית נפוצה

  53. שרון
    דצמבר 8, 2011

    לבטר יש טיפול יום,טיפול לילה,זנים רפואים ידועים מעולים, אבל אם טוב לך בתיקון עולם אל תעזוב

  54. רועי
    דצמבר 9, 2011

    קנאביס ממסטל...

    יופי אז יש לבטר מה להציע לי ,טיפול ליום לטיפול לילה,זנים ידועים... מעולה מבחינתי

  55. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    דצמבר 9, 2011

    קנביס גורם לשינוי במצב התודעה, תקראו לזה איך שתרצו, ממסטל או לא...עובדה שאסור לנהוג תחת השפעת קנביס ולעסוק בעבודות שדורשות הפעלת מכונות מסוכנות וכו" . לי קשה לעמוד בזמנים ומשימות שאני מציבה לעצמי כשאני תחת השפעת קנביס אם אני רוצה לעמוד בזמנים זה דורש ממני מאמץ רב.

  56. רועי
    דצמבר 9, 2011

    לכן יש זנים בעלי מאזן של THC נמוך ו CBD גבוה שהשפעתם גופנית בלבד ללא שינוי תודעתי או "היי" מנטלי
    http://www.marijuanareviews.com/true-blueberry-og-kush-harborside-health-centersupra983-3433.html
    הנה הזנים המוכרים בCBD גבוה

    http://www.marijuanareviews.com/harlequin-harborside-health-center-soma5280-4945.html

    http://www.marijuanareviews.com/cotton-candy-tsquared-chef-7642.html

    כאלה זנים הייתי רוצה לקבל פה בארץ

  57. שרון
    דצמבר 10, 2011

    ל"קנביס בעיר הגדולה" אסור לנהוג כי זה איסור שנובע מבורות(יש מקומות בעולם שהאיסור הזה אינו חל ) בקשר ללוח הזמנים נראה לי שגם ללא שימוש בקנביס יש לך בעיה כזאת ותבדקי,קנביס לא משבש כלום אם מתרגלים לשימוש בו לאט לאט ,ונוטלים אותו כתרופה!!! אבל אני לא מתווכח מי שחושב שהוא המבין שיבושם לו

  58. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    דצמבר 10, 2011

    לשרון, לא אין לי בעיה עם לוח זמנים כשאני לא תחת השפעת קנביס. הקנביס מרגיע אותי ומפיג חרדות יחד עם זאת הוא גורם לי לפעמים לדחות דברים, לא לעמוד בזמנים כמו שאמרתי כיוון שהוא משבש לי את תחושת הזמן ומקשה עלי לפעמים לצאת מהבית.
    איסור הנהיגה אינו נובע מבורות לדעתי.
    הכל מאוד אינדבידואלי,אני איני יכולה לנהוג ברכב כשאני תחת השפעת קנביס רפואי ואני מניחה שיש עוד רבים כמוני ואני לא מדברת על אנשים שמעשנים כבר עשרות שנים ונראה שהתרגלו לתפקד כך. הלוואי שהדברים היו כמו שאתה אומר והייתי חוזרת לרמת התפקוד שהייתה לי בעבר לפני הנפילה שלי!!!

  59. שרון
    דצמבר 11, 2011

    לאור תיאורך ניכר שהקנביס הרפואי גורם לך לתופעות לוואי לא קלות(קצת מוזר בעיני) קנביס רפואי אמור לגרום לך דווקא לחזור ולתפקד באופן יחסי ,אמור לגרום לך לצאת קצת מהבית גם זה באופן יחסי,הוא אמור לעזור לך ולא לגרום לך לתופעות שאת מתארת.... לפיכך הייתי מציעה לך לקבל הדרכה צמודה,או לחילופין לזנוח את הטיפול שאינו יעיל כל כך לדברייך ולחפש לך חלופות אחרות,תרגישי טוב ,זוהי תגובתי האחרונה בעניין בהחלט!

  60. קנביס
    דצמבר 11, 2011

    אין לי אפשרות להשתמש בתרופות אחרות כל הטיפולים האחרים נכשלו.
    אני בקשר עם האנשים שמתמצאים בתחום.
    הקנביס תרופה נפלאה שמאפשרת לי לשבור את חומות החרדה שעטפו אותי לאט, לאט זה תהליך ארוך ולא פשוט שכנראה יקח זמן רב.
    בנתיים חזרתי לעבוד במקצוע שלי משעות אחה"צ בהמלצה מיוחדת.
    בעבר יכולתי להתייצב לעבודה בתשע בבוקר ולנסוע חופשי בארץ לכל מקום ,היום כיום אין לי את היכולות הללו.
    לאחר שהגעתי למצב של חוסר תפקוד והתפרקות, המצב שלי נכשיו כיום למצויין בעיני הרופאים שמטפלים בי. אני סובלת מתסמונת פיברומיאלגיה שמאוד פוגמת בתפקוד ובכושר עבודה כל מצב רפואי הוא משהו אחר.

  61. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    פברואר 23, 2013

    שלום חברים רציתי לשתף אותכם שאני כבר כמה חודשים משתמשת במשחת קנביס רפואי כזאת ששומרים במקפיא . אני משתמשת בה לפני השינה בנוסף לעישון קנביס וזה פשוט מעולה! זה הפחית לי משמעותית את התקפי המיגרנה וגם הורדתי את מינון השימוש בקלונקס. משחת קנביס מומלצת ביותר!!!

  62. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    אוגוסט 21, 2013

    שמעתי שעורכים מחקר ניסוי בטיפול בשמן קנביס על מטופלות שסובלות מתסמונת פיברומיאלגיה. כסובלת מתסמונת זו אני יכולה לאמר מנסיון שעישון קנביס עוזר לי והוא שונה לחלוטין מהטיפול בשמן שניסיתי אותו גם. לי השמן קנביס לא התאים. אני חושבת שזה לא הוגן שנותנים עכשיו לחולים רשיון רק לשימוש בשמן קנביס, זה לא אותו דבר . תנו לחולים לבחור גם ככה מדובר בחולים שסובלים מאוד וניסו המון תרופות תקופה ארוכה שלא עזרו להם, תנו להם להחליט מה יעיל להם יותר, על תקשו עליהם. ישראל זו מדינה דמוקרטית.

  63. אופיר
    אוקטובר 31, 2013

    אז מה יהיה עכשו ששוק הקנביס יעבור לחברת שראל קראתי שיימכרו רק שלוש סוגים מה אם כל הזנים שפיתחו המגדלים?

  64. לימור
    מרץ 11, 2014

    שלום שמי לימור אני סובלת כמעט חמש שנים מפיברואמיליגה ומגרינה קשה המצב מתדרדר ניסיתי את כל הנסינונת במרפאת כאב אך ללא הטבה רופא כאב המליץ לי על הקנביס אבל לא יכל לתת לי אישור מכיון שבאסף הרופא אין להם אישור לתת את הקנביס אני מנסה בכל דרך להגיע לרופא שיוכל לתת לי את אישור לקנביס אשמח עם תוכלו לעזור לי ברשימה של רופאים שמספקים אישור לקנביס

  65. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    מרץ 20, 2014

    שלום לימור,יש התוויה חדשה לפיברומיאלגיה ממשרד הבריאות ממש מלפני זמן לא רב איני יודעת איזה רופאים מורשים כעת לתת מרשם לקנביס רפואי לפי ההתוויה החדשה ואיני רוצה להטעות אותך אולי תפני לצוות קנביסה בעניין זה.

  66. קנביס רפואי בעיר הגדולה
    מרץ 20, 2014

    שלום חברים, אני רוצה לשתף אותכם, אתמול חוויתי התקף מיגרנה נוראי...ממש דמיינתי שאני תכך מתקשרת לאמבולנס אם זה לא עובר.
    בתחושה שאני תכף מתעלפת מעוצמת הכאב וגם מלוות לכך בחילות.
    לקחתי חצי כדור קלונקס במינון נמוך ולא עזר, הבחילות ממשיכות, רצון עז להקיא, כאב מטורף בראש במצב כזה עישון בד"כ יכול להגביר לי את המיגרנה לקחתי עוד חצי כדור קלונקס חמוד וורוד...לא עזר גם לא יכולתי לעשן הרגשתי כמעט מעולפת...
    פתחתי את בקבוקון שמן הקנביס החדש שהיה עדיין סגור במקרר, מרחתי על היד בין האגודל לאצבע כמה טיפות...ותוך דקה הכאב פחת אחרי כמה דקות הסיוט נעלם לחלוטין ושקעתי בשינה מתוקה וערבה עד הבוקר. אני חושבת שלחולי פיברומיאלגיה צריכים לתת אפשרות לשלב טיפול בשמן ובפרחים לעישון . העישון משפר מצב רוח, מעורר תיאבון משפר את השינה, מונע כאבי שרירים ומריחת השמן בולמת ומונעת מיגרנות מאוד קשות.השפעת שמן הקנביס שונה מזו של הפרחים לעישון ולכן צריך לתת לחולים אפשרות לבחור מה מיטיב עם כל חולה.

  67. טל
    מרץ 30, 2014

    שלום לימור, אני גם סובלת מפיברומיאלגיה, תפני לבית חולים איכילוב דר' סילביו בריל.

הוספת תגובה:


Hide me
חושב שמגיע לך אישור? תן למומחים שלנו לבדוק את זכאותך!
שם מייל טלפון
Show me
Diet Plan